Goede service.

Leuk aanbod, overzichtelijke website, snelle levering in een goede verpakking.

Een prima hengelstandaard.

Een degelijk product. Snel geleverd.

Top bestelling en levering

snelle levering , en geleverd zoals omschreven

Gewoon geweldig

Super snelle levering, en product voldoet aan verwachting

Positief

Snel en correct

Mooie lichte forelhengel

Mooie lichte forelhengel. Snel geleverd. Niet duur.

Kwaliteit

Snel en correct geregeld en afgehandeld

Snelle levering, goed product

Ik kan hier heel kort over zijn, de levering was mooi optijd en het product is van goede kwaliteit. De site precies hetzelfde kortom top!

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Roofvis

Roofvis fangen

Zeer goede ervaring

Snelle levering en zeer goede kwaliteit van materiaal zeker niet eerste keer en laatste keer dat ik hier iets van vis materiaal bestel

Vriendelijk en behulpzaam, bestelling was terug naar afzender gestuurd door postnl met als reden dat het adres onbekend was terwijl het adres correct was. Via het contact met de klantendienst, is het pakje zonder problemen terug opgestuurd. Heel tevreden voor deze goede en snelle service

Goed en snel

Mijn bestelling vrijdag middag geplaatst en zaterdag geleverd. Top.

Snel en goed geregeld

Vandaag besteld volgende dag in huis.

En dat werd waar gemaakt, wat bij anderen niet altijd het geval is!

Levend aas emmer besteld, helaas ontbrak de deksel. Snel op gelost via de mail. ( + wat extra matriaal bij de nalevering)

Prima. Keurig geleverd

Prima op tijd geleverd.

Zeer snelle en correcte levering

Mooie website, veel artikelen, maar aankoop was 3 maal niks.

Ervaring met de winkel zelf was super. Veel voorraad, groot assortiment. Ook de bestelling was snel geleverd. De bestellen zelf was echter 3x niks. Moby V-Tail 2.0 Softbait Wild Mix set 12,5 cm (20 st.) had ik besteld. Ze werden geleverd in een doosje waar ze los in lagen. Opzich prima, maar de helft van de staarten waren hierdoor vervormt. Ook de verdeling van de kleuren is niet goed. Helaas kan ik geen foto toevoegen, want dat zegt meer dan woorden. Ga deze niet nogmaals aanschaffen.

Goed geregeld allemaal

Snelle levering Goede service

Vlotte webshop, met prima materialen

Positief

Hele snelle levering. En precies zoals ik besteld had.

Snelle levering en top visspullen

Ik heb een landingsnet gekocht en heb het binnen 2 dagen ontvangen. Goed materiaal voor niet te duur.

Maasdamsedijk 51

3297 AK Puttershoek

Over Roofvis XL

Bij Roofvis XL vind je alle producten voor het vissen op meerval, snoek, snoekbaars, baars en andere roofvissen!